BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, Mac 31

S.A.Y.A.N.G

Mood hari ni nk bersayang-sayang..So..hari ni saya nak bercakap tentang sayang...
Sayang ialah perasaan random yg bukan boleh di rancang,di buat-buat atau di paksa atau berpura-pura..
Secara jujurnya,kita hanya akan sayang pada sesuatu menda yg cantik,kacak,cun,hensem,comel.
Bukan buruk,huduh atau serba kekurangan.
Seperti kata pepatah,BEAUTY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER.
Dan cantik pada saya tidak semestinya cantik pada orang lain.
Seperti seorang lelaki kudung di pandang sempurna oleh perempuan yg menyayanginya..
Seorang perempuan gemok di pandang anggun oleh lelaki yg mencintainya.
KERANA seperti sepasang kasut,kita tidak memilih kasut kerana warna dan jenamanya,tetapi kita memilih kasut kerana selesa untuk kita pakai sampai bila-bila..

2 ulasan:

Miecyber berkata...

Saya sayang ahli keluarga saya...

" Say No " Loji Nuklear Di Malaysia

Maz berkata...

saya sayang semua orang disekeliling saya walau apa pun penilaian mereka terhadap saya...follow la blog saya hatimamaz.blogspot.com
thanks...