BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, Mac 16

Walau macam mana celakanya kehidupan itu,ia tetap kehidupan..

Dalam khidupan yg nyata tidak semua keinginan hati dapat di capai.Setiap langkah yg kita pijak pasti akan melalui saat getir utk sampai ke suatu destinasi.YA,kita punya akal pikiran utk memilih tapi kekadang kita melakukan satu perbuatan bodoh di mana penyesalan akan muncul.pelbagai persoalan aneh akan timbul..kenapa kita tidak sempurna?kenapa kita tidak boleh meramal masa depan supaya kita dapat merencanakan sesuatu dgn mudah?
Kenapa tidak jadikan saja manusia itu sempurna?Supaya kita tidak melakukan kesilapan dlm setiap perbuatan dan menyusahkan kehidupan org lain?
Aku benci di kelilingi oleh perasaan ini..Fikiranku serabut,buntu,kusut dan penglihatanku gelap..Aku mahukan udara itu..Aku mahu hirup sepuas-puasnya...

Satu yg ku tahu..Aku bertuah masih lagi bernafas di bumi Tuhan ini.Dan yg pasti aku terasa seperti mahu berhenti berharap!
(akan melakukan suatu pengorbanan yg akan mengubah hala tuju hidup sendiri..aku ikhlas melakukannya..kamu sanggup ke?)

terasa rindu...biarlah,
aku tahu...dia tahu!

0 ulasan: